12/4 2015 Igår - Traudi

Igår kväll tränade vi för Traudi i Mariestad.

Först ut var Matilda på Lady
Matilda jobbar mycet med att Lady ska vänta på henne och inte bara kliva på fram. Ser så fint ut och vi ser utveckligen från träning till träning.

När Matilda red fram så spydde jag........igen. Detta är verkligen inte roligt.

Mimmi red sen på Taisan
Det var lite svårare att få Taisan lösgjord och sluta streta så hon fick provat att rida med ett annat tygeltag.Hon märkte jätte skillnad.

Mimmi var snäll och red Boyan åt mig
Mimmi fick rätta till sin sits och sitta mer åt höger i sadeln och sitta lätt lätt i sadeln. 
Hon fick rakrikta galoppen på långsidorna. Mycket skrittjobb och piruetter. Tack Mimmi <3

Bild från clinicen Mimmi och jag red för Traudi i oktober 2014
 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0