4/1 tuggat grus

For av med huvudet i sargen eller rättare sagt kinden. Aj. På d igen.


- Sandra

Kommentarer
- Lisa Brännström - Dressage By Lisa

Aoch, låter inte allt för kul! Verkar ha gått bra i alla fall och det är ju bra :) Och det är som du säger, det är bara på't igen!

2013-01-04 @ 19:07:54
Blogg: http://dressagebylisa.blogg.se
- Betty

Hoppas du inte har alltför ont! Sånt händer ibland, otur! Det går bättre nästa gång :)
Kram!

Svar: Tack!Jag slog i höften också det märkte jag när jag bytte om nyss men det är ok. Sånt får man räkna med men jag erkänner jag blir skraj!
Sandra A.W

2013-01-04 @ 19:45:10
Blogg: http://mirakelbetty.wordpress.com
- Betty

Det är okej att bli lite rädd ibland :) Men det går över, för det bästa som finns är ju att rida, ellerhur? ;)
Quest såg supersnygg ut idag på träningen! Blir lika förvånad varje gång hur duktig du är! Och hur jäkla snygg han är! :)
Kram!

Svar: Det tråkiga är bara att när man far av illa så tar det så lång tid tills man litar på den hästen helt igen. Nu är det vårat fel säger mamma vi skulle varit mer uppmarksamma på honom och vi kanske gick fort fram jag vet inte! Spänd som en fiolsträng var han iaf.Tack snälla för kommentar om Quest han är min kung, vilken klippa när det blåser liksom sju år och stencool. Jag gör bara så gott jag kan!
Sandra A.W

2013-01-04 @ 21:53:17
Blogg: http://mirakelbetty.wordpress.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0