4/9 Red Hobbe och Quest på banan

Jag red Hobbe och Quest på banan igår efter skolan.
 
Hobbe tränade jag programmet La1 på. Han var pigg och glad och jag har fått för mig att han inte gillar dressyrspöt... Dagens svåraste var ryggning så vi tränar vidare sen sätter jag inte alltid övergångarna så det måste vi träna mer på.
 
 
 
 
Efter Hobbe så var det Quest tur. Min fotograf (mamma) åkte på datakurs så det blev inga bilder på Quest under träningen. Han var trög under passet så fram med spöt och träna på att lyssna på mina hjälper.
 
 
 

Kommentarer
- Natacha

Älskar sista bilden på dig och Quest! För söta verkligen! :D <3

Svar: <3 Han vill alltid pussas om han inte är uppbunden :D
Sandra A.W

2012-09-04 @ 20:24:00
Blogg: http://guldponny.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0