23/9 Dressyrtävling idag igen :)

Idag har jag varit med Hobbe och Quest i Tidaholm och startat lokal La:1 dressyr.
 
Hobbe markerade så han strök jag :(:( han har förmodligen sträckt sig i hagen eller nåt :(
 
Quest startade i alla fall och idag kunde jag rida fram i lervällingen och han gick fram för egen maskin!! Tom utan spö!
 
Bjuder på filmen. be nice!
 
 
Han fick 67,105% och vi låg till sista ryttaren på 2:a plats (2 placerade i klassen, Quest enda B-ponnyn resten C-ponnys) Slutade precis utanför placering men jag är NÖJD med min KUNG!
 
Pernilla och Towe Frick var där också och tävlade. Inga placeringar men bra kämpat Towe!
Familjen Axelsson var med oss idag! :) Isa, Lill, Bea och Ingemar <3<3<3
 
 
 

Kommentarer
- Amanda Johansson

Åh, vad fina ni är! Hoppas Hobbe blir bra snabbt också!<3

Svar: Ja tack det hoppas jag med. Han är nog ok om några dagar :)
Sandra A.W

2012-09-25 @ 20:26:20
Blogg: http://ponnyprinsessorna.blogg.se
- issa ^.^

Det är alltid lika kul att träffa er! <3 :) Och det är så kul att se fina, söta Quest!! Lilla söta och duktiga Hobbe med! Det är så synd att han har skadat sig, även om det inte är så allvarligt! :/ Ha det så bra, och hoppas Hobbe kryar på sig snabbt! :D <3
// Isa, Ariba och Mr.Rocky

2012-09-25 @ 22:43:11

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0