19/9 Presentation av mina hästar, igen

Ja som Ni vet så heter jag Sandra Andersson Wickström och jag är född i november 2001 så jag fyller snart 11 år! Jag älskar hästar och brinner mest för dressyr men tränar & tävlar också hoppning och fälttävlan.
Jag har ridit in och till några hästar några år åt andra också och jag älskar att utbilda dem.
 
Jag bloggar lite men anväder nog bloggen mest som träningsdagbok egentligen. Jag är inte så bra på att uttrycka mig och jag är inte så mycket för "outfits-inlägg" mm då jag inte rider bättre med dyra kläder/utrustning. Jag rider mycket på känsla. Min mamma läser allt och rättstavar lite innan nåt publiceras.  Jag hoppas att ni hittar nåt läsvärt och tittar in här då och då. Lämna gärna en kommentar det uppskattas! <3 Kram Sandra
 
Tänkte presentera mina hästar igen.... det ändras ju lite då och då.

Forlan Conquest "Quest"
Welsh Mountain, B-ponny, född 2006
Sen den 25/11-10 har han utbildats (av mig) från insutten till att gå ganska stadigt i Lätt A dressyr.
Min kung!  Vad vore jag utan Quest????!!!!
 
 
Hobson "Hobbe"
Welsh, B-ponny, född 1997
Köpte Hobbe i maj av min kompis Frida som han inte var snäll emot! Lite svår ponny som gärna busar om han kan :) han behöver en bestämd ryttare som vet vad den håller på med. Jag och Hobbe har tävlat i dressyr, hoppning och fälttävlan och placerat oss i alla dicipliner :)
Min prins!
 


 
Candy
Okänd stam. maxad C-ponny, född 1994, ren hopphäst
Jag har ärvt Candy av min storasyster Moa. Vi har tävlat i hoppning och fälttävlan. Svårriden tjej som verklign älskar att hoppa.
 
 
Gleiniant Caramel
Welsh Mountain. B-ponny, född 2009
Caramel är utlånad med överenskommelse om köp senare. Ska bli körponny om allt går enligt plan. :)
Mellan är annars en ponny som hoppar gärna och bra.
 
Weston Charming
Welsh Mountain. B-ponny, född 2009
En 3-årig jättesnäll träningsvillig kille. Jättefina gångarter som kanske skulle passa i vagn... Han är tyvärr bara ca 113 cm hög. Till salu
 
Arhults Ludwig
Welsh partbred, C-ponny, född 2009, just nu hingst
Ludde är efter min favorit Speyksbosch Diablo!! Senaste ponnyn som jag fått av mina föräldrar. Jag hoppas mycket på min fina vakna kille. Köptes den 26 aug 2012. Mimmi ska hjälpa mig sitta in honom :)
Lillprinsen.
 

Detta var mina häsar och sen....
finns det några till hemma som jag rider till, min syster Moa har mer eller mindre tagit över den ena ponnyn ;)
 
Micks Delight
Welsh, B-ponny,  född 2009, till salu
Ägs av Stuteri Micks Falköping
Jätte trevligt sto med lite egen vilja :)
 
 
Bonanza
Okänd stam, till salu
Ägare: familjen Edman, Ulricehamn
Detta sto med mycket egen vilja har min storasyster lagt beslag på, hon älskar Nanza!
 
B Cupid
Welsh partbred, nu C men blir nog D-ponny, född 2010
En härlig tvåårshingst som är trevlig att ha och göra med plus att han är riktigt snygg.
Ska vara hos oss och ridas in.
Ägare: Kicki Linell Fraser, Portugal
 
Detta är de hästar som jag har hemma nu sen har vi ju många mer i familjen plus inackorderingar :D
 

Kommentarer
- Ylva Blom

Kul med en presentation av dina fina hästar! När min son blir äldre skulle jag gärna ha en welsh m till honom.
Mvh Ylva

Svar: Bästa ponnysorten om du frågar mig! <3
Sandra A.W

2012-09-20 @ 12:47:43
Blogg: http://www.ylvablom.se
- Nova

Ååh vilka fina hästar!

2012-10-05 @ 21:32:21
Blogg: http://jumpteam.blogg.se
- Pelin

Jätte fina hästar! :)

Svar: Tack snälla. Jag har varit inne på er fina blogg och lämnade en kommentar
Sandra A.W

2012-12-05 @ 12:34:23
Blogg: http://Ponnyybrudarna.blogg.se
- Ida

Snyggingar till hästar!

Svar: Taaack
Sandra A.W

2012-12-19 @ 22:57:15
Blogg: http://yiinxz.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0