15/9 Jobbar med att...

Just nu jobbar jag med att vinna eller egentligen att förtjäna Arhult Ludwigs förtroende.
Han är 3 år och ganska vaksam och han låter Cupid ta ledningen helt och hållet. Självständighet är bra.
Jag tror att om han är trygg med mig så kommer inridningen gå så mycket lättare. Bara vad jag tror och hoppas, vi får se hur det går sen ;) Vad tror ni?
 
Idag när vi var på promenad så kom en motorcykel farande och som tur var höll Mimmi i Ludde då för han blev rädd och ville springa iväg. Han som körde hade ju inte vett på att stanna heller... ut med mopeden och köra runt kanske? Pappa gör nog gärna det.
 
Han gillar att ha huvudet i min mage :)
 
 
Fina killen! Va ska man kalla han för nu då... kungen är ju Quest och prinsen är ju Hobbe hmmm lillprinsen kanske
 

Kommentarer
- Timmie

Lillprinsen blir väl bra? :)

Sv: Tack så mycket Sandra <3

Svar: Lillprinsen får det bli. Kram
Sandra A.W

2012-09-15 @ 21:44:55
Blogg: http://dressyrkillen.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0