15/9 Eftermiddagen

Jag har hoppat på lille Quest efter kantarelljakten. Goa killen tyckte det var riktigt kul att göra nåt annat än att träna skänkelvikningar :)
Vi var också en sväng i skogen och hoppade över nån stock mm.
 
 
 
Efter Quest så tog vi Micks Delight. Idag bestämde jag mig för att hoppa upp utan att longera först och det gick bra. Delight är som nästan alla unghästar trög framåt... fattar inte vad man vill tror jag.
Hon har gått/travat över bommar idag och det var ingenting. I trav så skuttade hon över första gången. Prövade att rida med spö också idag och det var helt ok :)
 
 
 
När jag tränsade av efter ridningen så ramlade en tand ut :)
Kan det vara det som gjort att hon är så motsträvig att tränsa kanske!?
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0