25/10 Ridit på 3 st ponnys :)

Efter skolan så red jag 3 st ponnys. Jodå jag har tid att vara med kompisar men ärligt så är jag helst med dom som vill vara i stallet, två flugor i en smäll :)
 
Först ut var det Rocky, hoppning.
Han stannade några gånger med mig på en oxer men till sist så :)
 
 
 
Sen så red jag ett dressyrpass på lille Hobbe med sitt fina remontträns.
 
Han verkar trivas bra med den nosgrimman och bettet med fasta ringar! Tack Lill & Bea <3
Jag kunde göra det mesta utan att han tjafsade idag :)
 
Öppna
 
 
Travökning
 
Sist och minst så var det Quests tur
 
Mitt hjärta
 
 
Ser ni Gabbi (schäfern) som springer ikapp med Quest?
 
 
 
 

Kommentarer
- Eva G

Fina Hobbe! Jag bytte nyligen till remontnosgrimma på mitt ena halvblod. Efter det bytet har jag fått en helt annan häst! Har iof köpt en annan dressyrsadel i samma veva men jag tror främst att nosgrimman är miraklet. Häftigt att det kan göra så mycket. Dina ponnys ser jättefina ut:))

Svar: Ja men visst är det coolt. Frågade mamma idag varför vi inte haft det innan och hon kunde inte säga "en vanesak" sa hon :)
Sandra A.W

2012-10-25 @ 20:18:39
- Gabriella - Montéryttare

Missa inte chansen att vinna 2 biljetter till Globen Horse Show på min blogg :)
http://montebloggen.se/2012/october/vinn-2-biljetter-till-stockholm-international-horse-show.html#comment

Svar: Nu är det klart!
Sandra A.W

2012-10-25 @ 21:42:13
Blogg: http://montebloggen.se
- Lill Axelsson

Jag tycker Hobbe blev snyggare med remont nosgrimma :)
Vi föredrar att rida med remont det brukar var det som fungerar bäst i dom flesta lägena. Så i vår sadelkammare hänger det fullt med achen nosgrimmor och samlar damm ;)Lycka till på söndag! vi ska följa dig på Euqipe online Kram <3

Svar: Tack! <3
Sandra A.W

2012-10-26 @ 06:13:10

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0