19/10 Min Hobson

Här är en bild på Hobbe då han kom till oss för andra gången under den vintern. Nu skulle han ridas till och säljas. Han hade förmågan att bocka av de som red honom men jag kan säga att det har han aldrig lyckats göra med mig. Jag är så tacksam för att jag fick honom oj vad jag lärt mig mycket med honom. Han är en så allsidig ponny också, bra i alla 3 grenarna.
 
 
 
Hobbe i maj
Vi beslutade oss för att köpa Hobbe och sälja våran Måns istället. 25 maj tror jag det var vi skrev papper på honom :) <3<3
 

Hobbe september, här rider vi på DM i dressyr
 
Hobbe nu
 
 

Kommentarer
- Eva

Vilken skillnad...

2012-10-19 @ 10:49:50

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0