17/10 Tränat 3 st

Idag har jag ridit 3 st hemma.
 
Min Candy har dragit igenom tråden då hon blev rädd och har flera småsår på benen och jag får inte röra men inte halt. Hon får stå nån dag så smörjar vi mm. Flera hästar drogs med i detta men värst drabbades min Candy.
 
Först red jag på Quest
just nu får jag vakta så att han inte går bakom lod vilket han gärna gör nu på det senaste.
 
 
 
Här försöker vi oss på en öppna
 
 
Efter Quest så red jag på Rocky
Lite skillnad att gå från B-ponny 120 cm till D-ponny 147 cm ;). Döm mig inte för hårt jag har knappt ridit på honom än.....
Ser ni vad koncentrerad jag är!
 
När man sköter sig är man värd en klapp <3
 
Öppna, försöker iaf
 
 
 
 
Sist ut men mest jobb ;)  Hobbe

Alltså denna kille kan reta upp mig.... :D han vägrar släppa efter och när jag tar i honom eller trycker till med skänkeln så slår han, reser sig och då tar jag till röst och pisk då slår han ut än större mot spöt :) denna buse!!! Detta måste bort det måste kunna sitta en liten på som inte har så mycket ben som behöver peta på med ett spö. Nu så Hobbe måste du skärpa till dig.... fux som du är ;) tur att han inte är ett sto ;) :D ;)
 
Börjar bra
 
Gulleplutten
 
Koncentrerad igen :)
 
Så här fick han gå tills han lossnade och gav med sig :) tog ett tag. Varför jag ler? Jo han har precis innan försökt bli av med mig men som ni ser sitter jag kvar. Min mamma tar alltid minst ett kliv bakåt när han sätter igång och det ser så kul ut.
 

Kommentarer
- Eva

Vad duktig du är som inte ger dig när Hobbe busar! Han vet nog innerst inne att han inte kan vinna över dig;)
Kram Eva

Svar: Ha ha. Han är bara rolig men jag måste få bort detta ifall nån liten (Hugo kanske) vill rida honom sen :D Jag älskar den ponnyn <3
Sandra A.W

2012-10-17 @ 19:44:03

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0