16/10 Pigga ponnys

Idag efter skolan åkte jag med Elin hem till henne och Linus var också med. Halv fem hämtade pappa mig.
 
Efter maten så gick vi ut i stallet och jag bestämde mig för att rida Hobbe, Quest och Rocky
 
Idag fick de hoppa lite, ett enkelt hinder mitt på den söliga ridbanan.
Quest var piggare än på länge, han älskar att galoppera i full fart :D:D
 
Sen var det Hobbes tur :D Bästa Hobbe drar på och vill bara hoppa mer :)
 
Sen så ut med stora Rocky, jag var allt nervös men det gick :D:D:D
När vi hoppade var det riktigt mörkt ute men han skötte det perfekt. Jag är så lycklig <3
 
Här är en bild på Rockyy i våras 120327 när Moa hoppade honom
 

Kommentarer
- JennyM

Du är ju för söt <3 Tack för dina snälla kommentarer och grattis för i helgen. Du är ju så himla duktig! Kramar

Svar: Tack! I helgen red jag inte bra skäms över det.
Sandra A.W

2012-10-17 @ 01:07:15
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0