14/10 Tävlat

Först ut idag var prinsen Hobbe och han var inte på sitt bästa humör precis men det ska jag inte skylla på det var jag som inte red ok.

Slutade på 61,579% vinst !!! 4 starter och en placerad
Vi skulle äta när klubbkompisar sa att vi skulle på prisutdelning med Hobbe.... oj oj inte reglementsenligt klätt precis på prisutdelningen.
 
Ursäkta den dåliga bildkvaliten!
 
Prisutdelning
Framridning
 
 
Quest red jag ca 1 tim senare och han var okoncentrerad och jag blev arg, sorry Quest.... Mitt fel alltihop och en sån här tävlingsdag vill jag inte ha igen. Jag kan bättre!
Jag red ihop 59,737% blev 3:a
 

Kommentarer
- Jenny

Vilken klubb tävlar du för?:)

Svar: Jag tävlar för Mariestad RK
Sandra A.W

2012-10-15 @ 13:52:18

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0