9/11 Tävlingssäsongen är slut och jag är äldre

Ja ha nu är jag lite äldre då, undrar om kraven kommer öka på mig?! Nä det tror jag inte bara de krav jag ställer själv.
 
Tävlingssäsongen är över och jag är mer än nöjd med mina hästars prestationer!
 
Hobson
Köpte Hobbe i slutet av maj-12
Vi har hoppat Gotacup
Vi har tävlat fälttävlan och vi vann en tävling :D
Vi har kvalat till nationell dressyr :D :D :D :D
 
Lillemons Dominator
Målet var att få Måns att tycka om att hoppa och det gör han nu med besked :D
Såld i maj till fam Mårtensson i Falköping
 
Forlan Conquest
Vi har kämpat på med dressyren min 6 åring och jag :D
Vi har tävlat och vunnit div II dressyr i lag (Mariestad RK)
Vi har tävlat ungponnychampionat (för utländskfödda) och vi kom INTE sist, enda B-ponnyn.
Vi blev reserv ridden champion, Svenska Welshponny Föreningen
Vi har blivit 2:a i DM i dressyr
Vi har kvalat till nationell dressyr :D :D :D :D
 
Candy
Tanken var att hon nu skulle vara dräktig men icke :(
Vi har startat lokal hoppning ochj placerat oss :D
Vi tränar på i dressyren
 
Gleiniant Caramel
Inriden
Varit på en pay and jump
Utlånad inför kommande köp
 
Weston Charming
Inriden, kanonponny med massor av gång
Såld till fina fam Anna Johansson
 
Arhults Ludwig
Köpt en 3-årig hingst som ska bli min nya dressyrstjärna om han vill :D
Påbörjat inridning och har suttit på honom i trav.
 
Rocky
Ännu en ponny jag övertagit från min storasyster Moa. Moa går inte ihop med Rockan.
Han kom hem efter en period hos min kompis Isa och sen dess rider jag honom. Rocky kom hem 14 oktober
4 november startade jag honom i en regional La:1 och vi fick ihop 62,63% och blev placerade (2:a) :D :D
 

Nu funderar jag på nya mål och vad man ska satsa på nästa år...... kanske ska börja köra cross ;)
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0