6/11 Hästar är livet

Visst är hästar det bästa som finns?!
Jag älskar att rida och försöka utbilda dem.
 
Ny ponny
Idag kommer det en ny ponny till mig. Den ska ridas till för försäljning. Presentation kommer när hästen kommer.Vi får se om den kommer idag eller senare i veckan, beror på de som kör hit. Vi är ju på olika träningar ikväll....

Att träna
Jag riktigt längtar att få träna riktigt igen. Visst jag rider ordentligt hemma men det blir annat när nån kollar på allt man gör hela tiden.
 
Denna bild på mig och Quest är från februari 2011. Vi hade precis börjat träna ordentligt och jag red en programridning på honom i februari också, våran första <3
 
Min "biff" nu
 

Kommentarer
- Carolina - Beridare på stall Assla

Kul med sådan förändring :)

2012-11-06 @ 14:55:15
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0