30/11 Moa har fått en ponny av världens bästa föräldrar

Nu har min stora syster fått en ponny av våra föräldrar <3
 
Vilken kanske ni undrar? Jo Bonanza eller Nanza som vi säger. Hon kom till mig i somras som tillridningsponny och jag kände på mig att det är en "Moaponny" så jag bad henne pröva henne och de klickade direkt.
 
Moa och Nanza
 
Lycka till Moa!!
Jag vet att Ni kan tillsammans men det kommer krävas träning och åter träning.
Nanza är ingen ponny som går på räls utan nu får du rida :):)
Tack Eva & Emilia för att jag fick förtroendet att rida till henne inför försäljning och se hur det blev ;)
 

Kommentarer
- Caroline

Säg grattis till Moa och superkul att ponnyn är hennes nu. =)

2012-11-30 @ 07:42:58
Blogg: http://ridemyhorse.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0