26/11 Idag

Idag var det en ganska tråkig dag i skolan. Vi har fått en vikarie året ut för fröken är sjukskriven.
 
Jag grubblar just nu på olika mål för alla ponnys och jag vet inte riktigt. Dags att skriva ner dem tror jag då tror jag det blir mer bestämt än nu i huvudet som bara far omkring.
 
I morgon ska jag på Anette-träning igen. Denna gång ska Hobbe få följa med. Måste byta bett på hans träns innan.
 
Väntar på mina stövlar (jag fått av Isa) för de är och får ny dragkedja. Längtar tills de kommer. Jag har ju dem bara på tävlingar och ev nån träning hemma rider jag i de gamla med för korta skaft ;) spelar ingen roll hemma ju.
 
Idag är ingen kul dag att ha flera hästar man får frysa och bli blöt några gånger på en kväll då ;)
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0