22/11 Lillemons Ness

 Nu har ju fuxen Lillemons Ness varit hos oss ett litet tag och jag måste säga att det är en jättetrevlig ponny. Pigg och vaken och vill vara med. Busar lite när man ska hämta i hagen men med en godis så kommer hon direkt.
 
Jag gillar ponnyn. hon linas mycket inspänd just nu för att stärka upp sig. Hon orkade inte riktigt i början när jag satt upp. Inte ett sprallande har hon gjort!
 
 
Jag tror att det skulle bli en fin kompis till nån liten tjej/kille som vill ha en pigg ponny. Kanske passar en ridskola?
 
Vet du nån som letar ponny så kan detta vara en perfekt ponny! Påminner lite om Montesa.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0