20/11 Rocky

Rocky fick gå ett pass igår kväll på banan.
 
Han hade överskottsenergi kan man säga. Oj oj pappa kom bärande på en vattentunna och det var livsfarligt, upp på bakbenen, lite läskigt för han är sååååå stor mot en B-ponny.
 
Efter detta så fick jag aktivera honom mer när jag red så han inte kommer undan med sitt tittande mm.
Vi gjorde skolorna och red serpentiner, travökningar, 10 och 8 meters volter, halter, övergångar mm
Bättrade sig i slutet så jag kom ner bättre i sadeln bl.a. Rocky är ju 147 hög och jag är 142 lång snart ikapp honom!
 
 
 
 
Denna tiden på året är så tråkig för jag kan inte bjuda er på så mycket nya bilder pga mörkret.
 
 

Kommentarer
- emilia

Jag har inte heller nåra nya bilder, tråkigt när det är mörkt när man rider nu:( men det är bara att bita ihop;)

2012-11-21 @ 10:38:04
Blogg: http://www.emilialarsson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0