19/11 Min dag

Min dag har varit ok. Tråkigt i skolan men det får gå tur man har bra kompisar :D
 
Jag har ridit på Forlan Conquest idag, vilken häst <3
 
Han gjorde öppnor och slutor i galopp och känslan var nästan 100 %.
 
 
Han är så rolig för de flesta rörelser som han tycker är jobbiga som att flytta bakdelen de fungerar bättre i galopp.
 
Denna bilden är från när jag provred honom. :D
 
Mamma och pappa har varit iväg till veterinären med lillprinsen han har idag kastrerats. Han skötte sig bra hos veterinären. Mamma satte bomull i öronen innan de åkte och han blev inte så stressad i transporten då som han kan bli om han åker själv.
Sötisen
 
Ness har linats och sen har hon varit ute på upptäcktsfärd utanför hagen. Ingen fara med henne efter det, skönt. Rädd att de ska skada sig i tråden....
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0