16/11 Idag fredag

Idag är det fredag och jag är riktigt trött. Eventuellt låter jag mina hästar stå idag och bara slöar. Känner att jag behöver det ibland. Hoppas inte ni tycker jag är kass för det.
 
Me and my king <3
 
Mamma ska på Ladies Night idag och pappa ska köra henne, mormor och min kusin. De var 10 st som skulle gå synd att man inte är äldre. Mamma är ju den som alltid är med mig i stallet så det blir tomt utan henne.
 
Candy, min hoppeponny
Candy har så fin takt och schvung tyvärr är hon ju som en studsboll, såååååå synd.
 
Hobson i en skänkelvikning
 

Kommentarer
- Liana

Sandra du är absolut inte kass!!!!!!!!!!!!
Jag har ridit kanske 4 gr en så länge i veckan och jag är trött varje kväll och blir lite trött på det i blaand! ;)
Du är jätte duktig verkligen!
kram

Svar: Tack va du är snäll!
Sandra A.W

2012-11-16 @ 19:18:11
Blogg: http://lianass.blogg.se
- Elin=)

Snälla länka våran blogg, vi kan länka din?? Skulle betyda så sjukt mycket om du gjorde det!<3
/elin

Svar: Ja det kan jag göra om ni länkar min sen. Skicka en kommentar när ni länkat! :D
Sandra A.W

2012-11-16 @ 19:46:37
Blogg: http://www.nattstad.se/t%C3%A4vlingsryttarna
- Ellen

Vilken häftig bild! Har du planerat någon mer tävling med Hobbe i år? Tävlingssäsongen börjar ju tyvärr lida mot sitt slut. Vill gärna komma och krama om honom nån dag snart :)

Svar: Kom när ni vill och kan. Jag ska hoppa i Lidköping den 2/12 och grevagården den 6/12 (tyvärr en torsdag)
Sandra A.W

2012-11-18 @ 22:43:33

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0