10/11 Erbjudande kommer in då och då

Erbjudande om att få träna/tävla andras hästar kommer in regelbundet och jag vill ta mig an alla <3<3
 
Mina föräldrar säger att det bara är jag som kan bestämma om jag orkar och vill. Hinner jag?
 
Jag är ganska klar över att man hinner om man vill och med lite hjälp ;) sen behöver inte alla hästar gå varje dag heller men de ska arbeta när man rider. Jag har ju väldigt bra backup från mina föräldrar så det går! Bland det viktigaste när man tränar en häst är att ha en plan, ett mål med träningen.
 
Denna kille har jag haft mål med så länge jag haft honom och det har jag min dåvarande tränare Sarah Fallström att tacka för! Tack Sarah, du är saknad <3
Kommer du ihåg bilden nedanför, när vi var i Vartofta och du fotade?
 
Just nu har jag två stycken mycket bra erbjudanden. Fina hästar som är bra utbildade.
 

Kommentarer
- Sarah F

Visst kommer jag ihåg den gången :) Det var tider det!! Var så himla roligt att vara ute hos er och hålla träningar, kommer ihåg hur vi allihop kämpade tappert trots snöstormar och spöregn. Kan verkligen sakna det. Så kul att ni bloggar så flitigt så man kan följa era framgångar!

2012-11-10 @ 21:36:29

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0