Eftermiddagen och kvällen

Jag och Mimmi har ridit ut på Hobbe och Dyna Glide, Mimmi red Glide. Glide bjuder fram ute han är precis som min Quest när han kom. Han behöver bara ridas varierat och inte mycket på banan. Quest gick fram om jag bara släpade fram hinder på banan jag behövde inte hoppa bara de stod där :):)



Ikväll ska jag vara med på hopplektion för Mimmi. Thelma och hennes ponny Texas kommer hit och jag tänkte pröva Montesa då. Han verkar inte så mycket hoppad men jag vill pröva. Hoppas mamma är med och tar nån bild.

Jag satt och funderade på vad det högsta är man kan tävla en ponny i, i dressyr alltså. Nån som vet?






Kommentarer
- Emelie

Ni passar riktigt bra ihop! Ser fint ut på bilden ^^

2012-05-17 @ 22:38:09
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0