Tränat 3 st unghästar

Efter skolavslutningen och lite fika med familjen så red jag 3 st unghästar

Först ut Charming. Han är såååå lik Quest, vad då gå framåt? Bommar gjorde susen :) och sen kunde jag galoppera för 1:a gången :D:D


Be nice!



Sen var det Caramels tur. Hon gillar att hoppa den damen :)
Idag prövade jag att hoppa en låg bom i galopp


Be nice!


Sist men inte minst så fick Montesa gå, han har stått sen 20 maj och han är helt cool, bara att sitta upp och rida. :)



Montesa är en liten C-ponny ca 130-133 nu. Vilken lycka att få äga den!


Kommentarer
- Lovisa

Duktiga du!:)

2012-06-15 @ 13:57:31
Blogg: http://ponyflash.blogg.se/
- Louise w

är det i stället för Candy eller? när får du till baka Candy da

2012-06-15 @ 16:34:33

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0