Hobbe & Quest

Jag har trimmat på banan idag med mina tävlingsponnys (det låter fint med tävlingsponnys)

Med Quest så jobbade jag mest med galoppfattning från halt och han satte 90% av dem :D:D


Hobbe fick träna mycket skänkelvikningar i trav för att stärka upp sig. Fint väder när jag red Hobbe va?
Visst har han lyft sig lite i formen nu va eller är det bara jag som tycker det?


Sen har jag väl inte skrivit att Lillemons Montesa kom med oss hem från Susanne. Vi lämnade ju min Candy på betäckning där och då var ju transporten tom hem så han fick komma med! Kul kul.



Kommentarer
- Carolina - Beridare på stall Assla

Hejsan! Har kikat lite på bilderna ni skickade mig och vad jag tycker så är det bara 2 dressyrbilder och en terränghoppbild som är tillräckligt skarpa. Vill ni skicka fler eller ska jag försöka göra något utav dessa?



Hälsningar!

2012-06-11 @ 21:34:53
Blogg: http://asslatjejerna.se
- JennyM

Har inte hunnit svara på kommentarer här på ett tag men jag läser glatt dina snälla kommentarer ska du veta! :) Klart du ska ta över Goodie! Vilket team ni skulle bli! Han är nästan lika målinriktad som du ju :)

och givetvis får du komma och träna, tänkte faktiskt åka upp och hälsa på snart med. Måste få rida på Goodie lite :)

Skönt att det fungerar bra utan longering på dina med, tror det är bäst att försöka komma undan det så mycket som det går. Lite är ju bra, men inte så mycket som alla håller på och bara tragglar!

Kramar!

2012-06-12 @ 01:18:59
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0