Dressyrträning för Jenny A

Thelma har varit hos mig ända tills vi skulle på dressyrträning. Vi släppte av henne hemma hos sig på vägen till Jenny.
 
Jag har mått dåligt idag, ont i huvudet mm. Åt ingen mat på lunch och sen på träning men jag orkade träna :)
 
Först ut var Hobbe. Jag red igenom Lb:1 programmet med honom.
 
Tränar på uppridning (kolla min blick)
 
Tränar på att samla.
 
Sen var det Quest tur. Jag red igenom La:1 programmet på honom
Uppvärmning
 
10 m volt innan travökning. Här gäller det att hålla han kvick och gå fram så jag har nåt att samla ihop för att gå iväg i en travökning ur/efter volten.
 
Skänkelvikning, på denna herre får man inget gratis rider jag inte ingen skänkelvikning ;)
 
Halt på mitten sedan ryggning (därför ligger min skänkel långt bak)
 
Nu ska jag lägga mig på soffan igen! Hoppas Ni är friska och krya. Kram på Er!
 

Kommentarer
- Jenny

Halterna ser ut att ha blivit mycke bättre ! Du skrev ju förut att han lätt flyttade på sina bakben ?:)

2012-06-29 @ 12:00:20
Blogg: http://JEdressage.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0