Alla hästar vi har i familjen

Jag har fått frågan om jag kan skriva om alla hästar vi har i familjen och visst kan jag det :)

Stock Surprise "Stockan" född-98
Pappas första travare och läromästare. Nu får Stockan inte springa lopp längre utan är avelssto. Mamma till Brännebos Surprise född 2009. På bilden Stocka  & Surran som föl


Brännebos Surprise "Surran" född-09
Surran är vårt andra föl vi avlat fram. Gick premielopp hösten 2011 och kvalade den 12 juni-12


Pool Party "Poolis" född-10
Poolis är född hos oss men ägdes då av Stall Hästebråta HB i Tibro. Pappa fick Poolis av dem när de slutade med trav. Poolis är min favorittravare. Tränas nu för att gå premie lopp i höst.


Lucrative Lady "Lady, Ladan" född-03
Tränades av pappa i nåt år och sen köpte vi henne. Otrolig vinnarskalle!


Mamma har en Quarter som hon köpte av sin kompis Regina. Westernhäst som går alla dicipliner, rids av Mimmi.
Junes Gold Linnen "Linnen" född-02


Sen har vi ett halvblod som pappa köpte billigt av en inackorderingstjej. Tränas och tävlas av Mimmi.
Tiger Woods född-04


Moa har en D-ponny som är en riktig läromästare i dressyr. Rocky är till salu!
Rocky född-94


Moa har också ett D-ponnysto på foder.
Merry Candy  född-95



Nu till mina ponnys :):)

Forlan Conquest "Quest" född-06, B-ponny
Alla vet väl vid detta laget att han är min kung!?!? Köpt av Stuteri Micks


Candy född-94, C-ponny
Candy är just nu är på betäckning.
Köptes från Ida Kronmarkers kusin Julia. Ponnyn som älskar att hoppa.


Hobson "Hobbe" född-97, B-ponny
Köptes 28/5-12 av fam. Beiron Mariestad


Gleiniant Caramel "Mellan" född-09, B-ponny
Unghäst som jag köpte av Stuteri Micks. Rids in och ska säljas.


Weston Charming född-09, B-ponny
Unghäst som jag köpte av Stuteri Micks. Rids in och ska säljas.


Vi äger just nu 12 st + foderponnyn MCandy, hoppas inte jag glömt någon nu....


Sen har jag ju några B- och C-ponnyer på inridning/utbildning nu över sommarlovet. :)
Just nu:
Pinero född-08, B-ponny, russ, till salu


Lillemons Montesa född-07, liten C-ponny, welsh, till salu


och på väg in: Micks Delight född 09, B-ponny, welsh, till salu


Sen finns det fler hästar på gården som är inackorderade.





Kommentarer
- Louise w

är inte pinnen en C ponny??

2012-06-16 @ 17:52:29
- Frida

Wow det var många de ;)



har du når förslag?

http://fridaoleo.blogg.se/2012/june/idag-1.html#comment



Kraam!

2012-06-16 @ 21:20:57
Blogg: http://fridaoleo.blogg.se/
- Louise w

omd u fick välja 6 av dina hästar och dom du rider nu. vilka hade du velat ha. kan du svara på det nästa gång du bloggar??

2012-06-17 @ 00:35:54
- Louise w

omd u fick välja 6 av dina hästar och dom du rider nu. vilka hade du velat ha. kan du svara på det nästa gång du bloggar??

2012-06-17 @ 00:36:39
- Louise w

sandra, när brukar du blogga. vilken tid??

2012-06-17 @ 09:14:59
- Frida

Tack för svaret ;)<33 får se vad det blir :)



Kraam!

2012-06-17 @ 10:48:12
Blogg: http://fridaoleo.blogg.se/
- Carolina - Beridare på stall Assla

Gjorde en header nu. Blev ni nöjda eller vill ni ha några ändringar? :)

2012-06-17 @ 12:33:39
Blogg: http://asslatjejerna.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0