Vi ska bort & lite om Rocky

Vi ska bort till mammas arbetskamrat Monica med familj ikväll. Det ska bli kul. De är snälla.
 
Jag har tidigare talat om att vi har en D-ponny som är lite utbildad som inte min storasyster passar så bra med så han har blivit stående hos oss. Rocky heter han och är en maxad D-ponny född-94.
Han är nu utlånad till Isabell Axelsson som har Ariba Kaspa. Ariba har tyvärr skadat sig i hagen och blir borta ett tag. Isa hämtade honom på midsommarafton och har nu startat en lokal dressyr med honom.
Här är några bilder från hennes träning idag:
 
 
 
Visst har han blivit fin?
 

Kommentarer
- Frida & Gabriella

Hej Sandra!
jag vet inte vrf men jag kan inte se gästbloggnigen du skickade så kan du skicka den igen tack! :)

Svar: jag skickar ett nytt mail då
Sandra A.W

2012-07-19 @ 19:55:03
Blogg: http://fridabella.blogg.se
- Timmie

Fin ponny! :)

Sv: Tack så jätte mycket sandra! :) kram

2012-07-20 @ 10:39:29
Blogg: http://dressyrkillen.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0