Ridit Quest i värmen

Härlig sommardag! Varmt för hästar och människor och tyvärr mycket äckliga småkryp som bits :(
 
Jag har ridit Quest, han gick fram riktigt bra i värmen!
Nu har han börjat att slå med huvudet igen och det brukar han göra med jämna mellanrum i träningen. Han kanske talar om att det är dags för nåt nytt???? ;)
Det är bara att inte bry sig om honom, hålla på ytter och rida fram så slutar han efter ett tag. Men jag kan erkänna att han i dessa lägen lätt retar upp mig.... då hör jag vad Jenny säger "bara rid på och låtsas som ingenting"
 
 
 
 
 

Kommentarer
- caroline

Har han kvar vargtänderna?

Svar: Jag tror det
Sandra A.W

2012-07-26 @ 17:23:54
- Eva

Vad fina ni är ihop! Jag har samma filosofi som du att det är oftast bäst att inte göra någon affär av "dumheter" hästarna kan få för sig utan istället rida på och inte låtsas som något:) Idag var det varmt. Jag hoppade faktiskt av mitt ena halvblod direkt efter att jag hoppat upp idag pga att det var så varmt och "krypen" irriterade! Blev alltså ingen ridning. Hälsa Hobben från mig:)

Svar: Tack! Jag har hoppat fina Hobbe ikväll.
Sandra A.W

2012-07-26 @ 19:25:18

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0