Målat hindermaterial & förberedelser inför...

Jag och min kusin Louise ska måla hindermaterial idag och förbereda Hobbe och Quest inför dressyrtävling i em/kväll.
 
Jag är allt lite nervös måste jag erkänna. Jag tävlar egentligen inte mot andra utan mig själv.... alltså klart att jag vill placera mig det vill jag men viktigast är ändå att ponnysarna utvecklas framåt och även jag själv så jag kan rida dem och visa upp dem på det sätt dom förtjänar om ni fattar vad jag yrar om ;)
 
 
Hörs efter tävlingen så förmodligen i morgon!
 

Kommentarer
- Gabriella - Montéryttare

Väldigt bra mål där med ditt tävlande!!

2012-07-17 @ 10:51:39
Blogg: http://montebloggen.se
- Jenny

Stort lycka till! Kram

Svar: Tack <3
Sandra A.W

2012-07-17 @ 11:54:49
Blogg: http://JEdressage.blogg.se
- LIANAl

Lycka till! :D

Svar: Tack
Sandra A.W

2012-07-17 @ 12:04:37

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0