Delight

Nu har jag suttit på Micks Delight utan problem.
 
Först hängde jag över henne (med pappa som var beredd att hjälpa mig) och sen lyfte han upp mig i sadel. Efter att vi skrittat runt lite så hoppade jag av utan hjälp och sen upp igen själv i stigbygeln, hon tog det också!
 
Hon tjafsade lite på gången däremot när vi skulle tränsa men det tog mamma hand om. Jag tycker det kan bli läskigt...
 
Efter att man varit duktig så får man belöning
 
Nu är jag trött så de andra får jag ta i morgon :D
 

Kommentarer
- Emilia

Ser bra ut, gullig ponni:)

Svar: Tack <3
Sandra A.W

2012-07-14 @ 19:18:11
Blogg: http://emilialarsson.blogg.se
- Eva

Ser ut som en fin ponny:)

2012-07-14 @ 19:56:46

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0