Tränat igen :)

Idag var det skola som vanligt och sen rakt ut i stallet. Jag och mamma och pappa gjorde det vi hann i stallet plus gjorde i ordning Rocky och Quest för att åka och träna.

Vi fick rida program idag Lb:1 och La:1 hos Jenny.
Quest är duktig för att vara 6 år men jag är lite perfektionist och är inte nöjd om det inte känns bra. Han har svårt för skänkelvikningar och ryggning så det måste vi träna på. Sen är det detta med ökningar.... han har ju inte gått framåt alls men nu börjar han gå fram även i ökningarna :) svårt att se framsteg när man sitter på ryggen och känslan inte är 100. Kan inte beskriva på annat sätt.



Efter lektionen så red jag på Fox åt Jenny. Himla fin ponny.
Längtar tills i morgon då ska jag till Jenny och hjälpa henne efter skolan.

Sandra

Kommentarer
- evelina

sv; lägger till dig nu:)

2012-01-25 @ 21:20:27
Blogg: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0