120114 Trav & ridning

På förmiddagen gjorde jag och mamma stallet medan pappa, Moa och Mimmi var på Axevalla och startade två travare i provlopp. Våran Lady vann sitt lopp i fri fart.

Stallet travstjärna, Lucrative Lady


Jag och Moa red 3 rundor på em.

Först ut var Quest och Rocky
Moa med Rocky


Finaste Quest och jag i somras


Sen var det Candy och Merry Candy som motionerades
Merry Candy & Moa


Min Candy


Sist så blev det pappas travare Emmi och Måns som fick röra på sig (skritt)


Klara ska komma idag och sova över :):)

Bamse njuter av att vara bortskämd hund


Enda stället i stallet som man kan få vara utan hundar säger våran Sara


//Sandra


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0