Torsdagsträning

Jag har varit i skolan och sen raka vägen till Jenny för att rida en av hennes hästar. Jag och mamma åkte först och sen kom pappa med Måns och Quest.

Jennys ponny:
Pigg och glad och gillade att bocka i galoppfattningarna idag. Blev travarbete i stället. Han är rädd för skuggor, när man suttit upp gillar han inte att man letar efter stigbygeln med höger fot mm. Ja en ponny att jobba med men kul är det.

Måns:
Tränade skänkelvikning, lösgjordhet, lite samling och att han ska lossa i sidan! Höger är jobbig han hänger i min arm.


Quest:
Idag tränade vi öppna, skänkelvikning, ryggning, samling och travökning. Oj vad han ökade idag :)))) svårt att sitta ner.


I morgon fredag är det disco i skolan. Jag ska följa med Klara hem. Nåt tidsinställt kan komma ;)

Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0