Tävlat dressyr

Idag var jag på dressyrtävling med min syster och Mimmi också. Jag och Moa red på fm och Mimmi red på kvällen.

Jag red på Lillemons Dominator "Måns" och här är vi klara för framridning


Jag red först Lb:1 och fick ihop 66,21%
7 starter i klassen B-C-ponnyer (2 B-ponnyer och resten C-ponnyer)
Jag blev 2:a
Vann gjorde Anna Ahrle på Scopo Philiac (stavning?)

Julia Blom segrare D-ponny, lilla jag och Anna Ahrle


Jag och Anna


Film kommer.

Jag startade också i La:1 och fick 57,11%, en felridning bl.a (min första felridning)


Sandra


Kommentarer
- Emilia

va kul Grattis:)



2012-02-12 @ 22:49:03
Blogg: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0