120208 Onsdag

Förkylningen håller i sig känner mig lite seg.

Idag var jag och Mimmi på Jennyträning på kvällen. Jag och mamma åkte före så jag kunde rida en av Jennys träningshästar, en jättetrevlig ponny men han kräver sin ryttare. Han har en gång blivit skrämd så om du tappar balansen mm så blir han rädd :( börjar lossna nu. Det är ju lätt att tappa balansen på en unghäst som tittar till lite extra på nåt litet.


Sen kom Mimmi med Tiger och Måns. Måns gick skapligt idag, jag är inte nöjd med skänkelvikningarna men det kommer. Jag tycker det är svårt då han vill springa ifrån mig när vi gör det.

Sandra

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0