5/12 Att blogga eller inte

Jag tror att jag ska lägga ner bloggen, jag har så svårt att hitta på ämnen att skriva om.
Jag ber mamma om hjälp också och hon kollar igenom allt innan det publiceras.
 
Det är inte så många läsare heller och lite kommentarer.
Man kan alltid skriva inlägg utifrån frågor i kommentarer men det är inte så många direkt.
 
Jag kunde fylla ut med outfits mm men det är liksom inte jag. Jag rider inte bättre med märkeskläder, klart att jag också vill ha det andra har men det går fint ändå. Jag är tacksam för att jag har många ponnys istället för märkeskläderna! Sen så ärver jag kläder och det är jag tacksam för.
Jag tycker hela grejen med märkesvaror är tråkig skulle jag bli bättre av att ha dom sakerna/kläderna? Får man mer respekt då?
 
Kanske ta ett kort på sig själv i spegeln varje morgon innan skolan? Nääää inte min grej heller.
 
Jag vill ju visa hästarna jag har och kunna själv gå bakåt och se om man kan hitta hur man gjorde då när det hände mm. Men det kan man ju skriva i en egen dagbok och inte så här.
 
Sen om man siktar in sig på hoppning så får man nog mer ut av bloggen verkar det som. En 11-åring som älskar dressyr verkar inte intressera.
 
Jag har brister, dålig på att stava mm det får mamma hjälpa till med. Svårt som sagt att beskriva en känsla, jag rider på känsla liksom. Jag är nog svår att förstå i text.
Jag är inte bra på att uttrycka mig om hur tex en lektion varit, känslan var bra, kanske inte är det mest intressanta att läsa. Finns inte så mycket att berätta om mitt liv liksom. Det knallar på, hästar kommer hästar åker.
 
Lilla jag
 
Quest
 
Quest
 
Hobbe
 
Hobbe
 
Micks Delight
 
Charming
 
Caramel
 
Candy
 
Hobbe
 

Kommentarer
- Emelie

Neeej du ska inte lägga ner bloggen!
Tkr de är jätte kul att läsa om ridpassen och dina ponnyer, hur många som läser eller kommenterar har inget med saken att göra. Så fortsätt med de du gör , sluta inte! Ser fram emot att fortsätta läsa om hur de går med ponnyerna. Men vilö du skriva om något får du jätte gärna skriva lite mer om övningar du gör och sånt , skulle va super intressant att läsa :)

2012-12-05 @ 12:24:01
Blogg: http://emeliejh.blogg.se
- Natacha

Du får inte sluta blogga, älskar din blogg! :)

2012-12-05 @ 13:39:37
Blogg: http://guldponny.blogg.se
- Frida

Håller med Emeile!!
Du får inte sluta blogga spela roll om det bara blir ett inlägg per dag eller så sluta inte blogga.
Tycker det är så kul att läsa din blogg och se din utvekling med dina super fina ponnysar.
Jag gillar din blogg och så slutar aldrig Blogga
SNÄLLA!!!!!!! :D

2012-12-05 @ 13:46:47
Blogg: http://www.ponniemupparna.blogg.se
- Lill Axelsson

Du får inte lägga ner din blogg!! Jag är inne på den flera gånger om dagen för att titta efter nya inlägg.
Tyvärr är jag ju lite dålig på att skriva kommentarer ;)får väl försöka bättra mig!!
Du kan väl skriva lite mer utförligt om din ponnyer.Ta och skriv ett längre inlägg.
Ta en ponny i veckan.
Tex hur dom är till sättet vad dom gillar och inte gillar.
Vad dom är bra på och vad du vill få dom bättre på.
Skriv gärna om det roligaste,pinsammaste,bästa och sämsta minnet du har på just den ponnyn.
Skriv om din känsla i ridningen med just den ponnyn vi som läser din blogg kommer nog att förstå.
Jag tycker inte heller att det är särskilt intressant att titta på andras outfits, man rider inte bättre med dyra saker och perfekt matchning av färger.
Bättre med känsla för ridning än känsla för outfits matchning!!!
Ser fram emot att fortsätta läsa din blogg!!
Många kramar!! LIll



Svar: Hej Lill!jag kan skriva ett inlägg om varje ponny :)
Blir nog inget Grevagården för oss med detta snökaos
Sandra A.W

2012-12-05 @ 14:18:12
- Alice

Jag tycker inte du ska lägga ner bloggen! Det är visst intressanta inlägg och inläggen om träning ger tips och inspiration. Håll kvar och kämpa :) det är roligt att se utvecklingen hos hästarna du rider och det gör att det är roligt att läsa. :)

2012-12-05 @ 14:47:22
Blogg: http://alicecehlin.bloggplatsen.se
- Regina

Neeej inte lägga ner, jag läser den jätteofta. Förlåt jag är dålig på att lägga kommentarer men jag ska bättra mig. Kram :) <3

2012-12-05 @ 15:14:02
- Lisa

Hej Sandra! jag tycker verkigen inte du ska lägga ner bloggen, absolut inte. Okej, jag gillar inte dressyr, men det är ändå kul att läsa! Du är... Som en förebild kan man säga.
Jag menar, du kommer tvåa i KM i dressyr, och är elva år. Hur coolt är ingte det? Jag tycker verkligen inte du ska lägga ner bloggen!
Jag ser upp till dig, och det tror jag många andra där ute också gör!<3

2012-12-05 @ 16:14:41
- Ylva

Jag tycker inte heller att du ska lägga ned bloggen.
Det är kul och bra att kunna gå tillbaka och friska upp minnet. Jag tycker att du är unik med din unga ålder och dina kloka tankar. Jag tycker om att läsa din blogg. Håller med kommentaren här ovan, vore kul att läsa om vad du gör för övningar. Ett tips om du vill ha fler läsare och kommentarer är att vara aktiv själv och kommentera i andras bloggar.
Mvh Ylva

2012-12-05 @ 16:28:47
Blogg: http://www.ylvablom.se
- Sandra

jag tycker väldigt bra om din blogg, just för att den är personlig och utifrån dig. Inte det där som många andra hästbloggare kör mer, utan du skriver om din vardag och det du är duktig på, hästar. Att du älskar dressyr intresserar ännu mer, finns inte så många duktiga yngre dressyrryttare som bloggar. :)

Svar: Tack snälla!
Sandra A.W

2012-12-05 @ 19:10:49
Blogg: http://aylen.blogg.se
- JennyM

Nej klart du ska fortsätta, jag tycker du är jätteduktig på att både rida och skriva och tycker det är jättekul här och gå in och läsa om dig och ponnysarna. Framförallt skratta lite åt att jag ser så mycket av mig själv i dig, hur jag var i din ålder även om jag tycker att du faktiskt är bra mycket duktigare än vad jag var i din ålder!

Nej, du får nog allt ta och fortsätta blogga, tycker bloggen är bra precis som den är, utan märkesgrejer och outfit bilder. Blogga om det du tycker om och är bekväm med, det blir så mycket bättre då! Stor kram!

Svar: Tack Jenny! <3(jag har rekommenderat din blogg på dressyrkillen.se hoppas det var ok)
Sandra A.W

2012-12-05 @ 19:48:31
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se
- Elin=)

Nej!, du får inte lägga ner bloggen:( Älsakar verkligen denna bloggen!<3
/ Elin

Svar: TackKram Sandra
Sandra A.W

2012-12-05 @ 20:47:23
Blogg: http://www.nattstad.se/t%C3%A4vlingsryttarna
- Linn

Nej, sluta inte blogga !!! :( ♥

2012-12-05 @ 21:13:05
Blogg: http://linnj.blogg.se
- Linn

- tack så mycket, du också :)

2012-12-05 @ 21:48:08
Blogg: http://linnj.blogg.se
- Agnetha

Klart du ska fortsätta blogga :) när fantasin tar slut är det kul att bara se lite bilder :)

Kram Agnetha

2012-12-05 @ 23:01:38
Blogg: http://www.ridponny.net
- Julia

NEEJJJ!!
Stäng inte ner bloggen!
Älskar ju din blogg:)

2012-12-07 @ 20:21:30
Blogg: http://chamilove.blogg.se
- Ronja

Tycker du ska göra som du känner e bäst men jag skulle bli ledsen om du slutade blogga, det är fina ponnys du har och du är så duktig och tillsammans är ni fantastiska! Det är alltid kul att kika in på din blogg, det ska du veta!! :) kram

2012-12-08 @ 20:33:04
Blogg: http://ronjaboketta.blogg.se
- Katarina

Tycker absolut att du ska fortsätta att blogga. Din blogg är mycket mer värd än anna "outfitsbloggar". :)

2012-12-09 @ 12:36:04
Blogg: http://catipat.blogspot.com

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0