4/12 Nu äger vi..

Idag har varit en rörig dag. Vi har i alla fall köpt granngården med samma adress som våran.
2 hus och ett litet stall :), de boxplatserna är redan uthyrda :)
 
Jag har tränat för Anette idag på Hobbe. När vi kom fram kom vi på att det var fel ponny med, det var Quests tur..... så det kan bli va?! Gör inget det blir Quest nån annan gång istället.

Hobbe tränades på att gå fram för skänkeln och att han ska vara lyhörd för mina hjälper.
 
 
Åh va jag känner mig liten när vi är där och tränar.
Annat är det på hoppningen där är det fler yngre som håller på
 
 

Kommentarer
- Ronja

Jag tycker det är kul att du som är så ung satsar så i dressyren!! :D

2012-12-08 @ 20:34:36
Blogg: http://ronjaboketta.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0