29/12 Redo

Nu är Quest redo för träning :)


- Sandra

Kommentarer
- Jenni

Sv: Ja tycker att det ska bli riktigt roligt att blogga, jag håller på att fixa ett inlägg som förhoppningsvis kommer upp idag om just vad som har hänt. Sen kommer vi nog även att ha frågestund ganska snart och då får du fråga massor ;) Lycka till på träningen också :)

2012-12-29 @ 13:19:14
Blogg: http://jcortholm.blogg.se
- Erika

Kul med träning igen :)
Så himla söt lilla Quest är.

Svar: Ja det var super kul Han ska gå i våran trädgård sen när jag är för stor för honom och bara vara fin ;) näää klart han inte ska men jag kan ju önska.
Sandra A.W

2012-12-29 @ 13:41:49
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Lisa

Så fin han ser ut!
En liten fråga...vilken stl har han på täcken? Tycker att det är svårt att hitta bra täcken till mina mountainkillar ;)

Svar: Jättesvårt att hitta täcke. regntäcken har mamma köpt på börjes och de är i strlk 95 men skulle helst varit 100. Det bruna fleece är också från börjes minsta storlek tror det är 100. Hobbe sitter de flesta lite bättre på och han är ju lite längre i ryggen. Jag tror Sara och de köper dyrare täcken och de passar, kan kolla vad Delights vintertäcke heter.
Sandra A.W

2012-12-29 @ 14:20:12

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0