24/12 Några av era frågor till mig

Här kommer svar på några av era frågor till mig :D
 
Frågor från Liana
1. Tröttnar du aldrig på alla hästar?
Nej :D

2. Vilket är det bästa rid pass du någonsin vart med om?(går bra med tävlingar,träningar osv också!)
Ungponnychampionatet 6-åringar i dressyr som gick på dressyr-SM i Karlstad i aug. Jag och Quest slutade på 11:e plats av 14 startande, vi var enda B-ponnyekipaget

3. Ska du rida på julafton också?
Nej tyvärr det kommer jag inte hinna och ärligt så är underlaget hemma farligt. Inte bra jag vill ha vår!

4.Vad vill du bli när du blir vuxen?
Jag vill ha nåt eget med egna hästar att tävla i toppen plus att ta emot andras och träna och ev tävla dom. Jag vill också träna andra.

5.Brukar du städa hemma och hjälpa till och diska osv?
Nej dåligt med det :S

Ha det bra och ha en fin jul! Och krya på dig med armbågen! ;) Kramar Liana
Tack detsamma! <3


Frågor från Lisa
1.Vem är DIN favorit bland dina hästar?
Oj oj det var svårt men mamma sa så här; vilken om du inte väger in nån för eller nackdel med nån skulle du välja om du bara kunde behålla en häst. I så fall blir mitt svar Forlan Conquest

2.Varför tror du att Rocky och du passar så bra ihop?
Jag gillar honom och då är han bra tillbaka. Jag tror inte du kan komma speciellt långt på en häst som du inte gillar. Hästar känner av det tror jag.

3.Saknar du Weston Charming? (stavning?)
Stavningen är rätt.
Ja jo det gör jag. Framför allt hans temprament och gångarterna. Tyvärr så liten. Jag är så glad att lilla Wilma nu rider på honom förfullt och får tillbaka självförtoendet bland hästar. Heja Wilma! Säg till om du ska ut på nån träning/tävling då kommer jag o tittar.

 

Kommentarer
- Sandra

God Jul Sandra. Hoppas din dag blir bra. Önskar sandra

2012-12-24 @ 14:32:47
Blogg: http://aylen.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0