23/12 Vad har jag gjort idag?

Vi började dagen med stallet. jag Moa och Mimmi fick klara oss själva för mamma körde pappa till akuten.
Igår kväll så ramlade pappa illa när han skulle ta in hästar och knät vred sig och blev stort som en fotboll.
De kom hem vid lunch och då hade de tömt knät på massa blod (äckligt) och han går nu på kryckor.
 
Man får sig en tankeställare, vad de gör mycket mamma och pappa, vi klarar oss inte utan dom. Tur vi har varandra.
 
Jag började riddagen med att rida Candy men det är svårt för det är isgata överallt. Quest hoppade jag upp på sen men vi gick omkull i halkan :( Som tur är så skadade han sig inte !!!! Hobbe fick en promenad och Posse & ness linades. Ludde fick en skrittur i sällskap av Linnen och Mimmi gick med och hade grimskaft på Ludde. Ludde är osäker i trafik så det kändes bra.
 
Jag & Ludde
 
 
Jag och Hobbe
 
Ja så har min dag sett ut och nu måste jag erkänna att jag väntar på tomten :) :D
 

Kommentarer
- Noomie Sundell

Usch, detta vädret med halka och sånt är lurigt. Hoppas din pappa blir bättre snart och hoppas att både du och din familj och alla hästar slipper några skador i vinter! God Jul((:

Svar: Tack det hoppas jag också. Hoppas igångsättningen av Lexx går enl planen :)Vi önskar dig och familjen GodJul
Sandra A.W

2012-12-23 @ 21:37:18
Blogg: http://lexx.blogg.se
- Jessica

kul att du väntar på tomten! Har du önskat dig något speciellt? :D ni är ett skitfint ekipage!

2012-12-23 @ 23:03:35
Blogg: http://www.welife.blogg.se
- Josefine

sv: Jag har faktiskt inte en aning..

2012-12-23 @ 23:05:56
Blogg: http://thorsell.blogg.se
- Erika

Aj, stackars din pappa. :/
Verkar som ni skadar er väldigt mycket ni får vara rädda om varandra och om er själva. :)

Men tyvärr lätt hänt o halka i alla fall nu när det är vinter. :/

2012-12-25 @ 12:53:35
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0