20/12 Tack för länkningar

Idag har jag sett att jag blivit länkad av 2 stycken bloggare. TACK SÅ MYCKET!
 
Först såg jag Lamias länkning, här,  och det fina hon skrev om mig.
 
Sen så såg jag Birgittas länkning, här,  och det fina hon skrev om mig.
 
Jag blir lite generad faktiskt, det är inget speciellt med mig. En vanlig tjej på 11 år som älskar hästar och vet ingen bättre hobby.
 
Lillemons Dominator, Måns, såld
 
Forlan Conquest, Quest
 
Quest
 
Hobson, Hobbe
 
My king Quest and prince Hobbe
 
Återigen tack för att ni läser min lilla blogg om mig och livet med hästarna.
 

 
 
 

Kommentarer
- Erika

Fast det är imponerande att du är du. :)
Du verkar mogen för din ålder och ha god hand med hästarna, samt kämpar väl.:)

Du kommer som lamia skrev gå långt. :)

Svar: Tack ni är så snälla verkligen!
Sandra A.W

2012-12-21 @ 07:10:58
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Ylva

Det är ett nöje att LÄSA din blogg! Tack till dig för att du bloggar!

2012-12-21 @ 13:18:26
Blogg: http://www.ylvablom.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0