16/12 Bortskämd

Igår var Isa m familj hos oss. Vi hade så kul jag har verkligen saknat Isa och hennes goa familj!
jag fick 3 st snygga schabrak och termobyxor av dem, tack tack tack! Julklapparna öppnas på julafton.....
 
Idag har Micks Delight kommit till oss. Sara, Maja och Michael Strömberg äger ju fina light och de kom med henne på förmiddagen. Light är lika fin som vanligt med sina öron bakåt. Vi var och gosade med Questis i hagen också.
 
Gissa vad jag fick, jooooo
 
Ett grönt fleecetäcke (min äslklingsfärg) till Questis, en spargris i form av en häst, en kortlek med hästar, stallboken och en ridjacka Equipege (stavning) syns dåligt på bilden men hittade en bild på nätet:
:
Den ska jag ha när vi åker och tränar & tävlar! TACK TACK TACK! <3
 
Letar Ni ponny så ring Sara & Michael på Stuteri Micks i Falköping, länk: Stuteri Micks
Jag kan hjälpa er att rida in elelr till dem :)
 

Kommentarer
- issa ^.^

Har saknat er med! Hoppas vi gör om det snart igen!! Hoppas du kommer tycka om julklapparna!! :D Kram Isa & Ariba <3

2012-12-17 @ 12:38:10
- Lill

Vi har saknat dig med och din goa familj <3 :)

2012-12-17 @ 14:36:08

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0