14/12 Disco och annat

Idag så är det disco på min skola och jag ska gå :)
 
Ska bli kul. jag är ju mest i stallet som ni vet :)
 
Snart är det slut på detta året och jag har uppnått nästan alla mål jag satt :) känns jättebra. Nu kommer 2013 fort hitåt och jag måste börja träna svårare saker. Nu nationellnivå med mina B-ponnys.
 
Innan ni säger nåt: jag vet jag kommer ligga i botten på resultatlistorna men vet ni vad det har jag gort innan och det går att ta sig upp även om man får det tufft.
 
Quest ska jag ta det lite lugnt med för han är lite så gammal och ganska sent utbildad mot sina jämngamla. Han blir stressad om jag ber om nåt han inte förstår.
 
 
och denna killen ska få gå allt hopp, dressyr och fälttävlan.
 

Kommentarer
- Erika

Sv:
Jo de kan jag göra. :-)
Påminn mig gärna ska försöka skriva ihop ett under helgen. :-)

2012-12-15 @ 01:12:45
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Lisa

Lycka till! Du är sjukt duktig, speciellt med tanke på din ålder :)

2012-12-21 @ 19:26:06
Blogg: http://lindbergl.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0