121214 Nu vet jag inte

 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva om...
 
Träningen blev ju inställd igår men det gick ju kanoners själv ändå. Rocky klumpen han är som han är tittig och halvbusig men åh va han tycker det är kul att få vara med. När jag red Rocky försökte mamma filma lite till bloggen men det fick vi lägga ner för Hobbe han ville vara med och kolla kameran och sen skulle han dra till mig. Himla speciell ponny den där Hobbe.
 
Hobbe han kan reta mig nåt så otroligt men samtidigt så älskar jag honom för han visar verkligen att han vill göra det jag ber om. Igår efter att han dragit ett varv i värsta galoppen så började jag med lite mer samlande röresler och rätt vad det är så är han i luften och gör ett luftsprång :D Än har han inte fått av mig. Men sen efter att han busat av sig så gick han kanonbra!
 
När jag är i ridhuset så vet Hobbe precis var jag är för han släpar runt mamma så han ser mig hela tiden! Han uppför sig avundsjukt när jag ska sadla mm. Vilken drömponny!
 
Quest då? jo han är så goooo min 6-åring som verkligen vill göra det jag ber om men tjurar ihop om det blir jobbigt. fattar han inte vad jag vill så spänner han hela sig och blir okontaktbar ha ha det har man fått känna på några gånger.
My king
 
Ludde
Ludde han vill gärna köra in sitt huvud i min mage på gången när man gör i ordning honom. Jag rider honom nu utan att longera innan osv om vi är på hemmaplan.
 
Cupid
Killen hela dan! Han kråmar sig när man leder honom och han ser ut att fråga "ser de mig nu?" hela tiden. Vill stå still när man grejar men det springer i benen :) Inga problem att hänga på.
Har ni sett så vacker man kan va?!
 
Ness
Åh ska ni äntligen hämta mig???? Hon älskar att få vara med och jobba.
 
Candy
Ska vi hoppa snart? Nähä dressyr igen.... men då kan vi väl åtminstone galoppera lite? snälla....
 
 

Kommentarer
- Erika

sv
Jo bara kämpa på så kommer mera fram gånger. ;)

Svar: Tack du är så snäll.
Sandra A.W

2012-12-14 @ 14:06:13
Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se
- Eva

Hobbe är så förbaskat snygg!<3 Kram! Du jobbar på bra!!

2012-12-14 @ 15:34:52
- Alina Linnea

Finfin blogg :)

2012-12-15 @ 02:00:06
Blogg: http://alinalinnea.webblogg.se/
- Tova

Är alla dessa dina?

Riktigt fina hästar =)

2012-12-16 @ 09:56:47
Blogg: http://kazince.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0