12/12 Idag

Datum idag 121212, häftigt.
 
Idag efter skolan så ska jag gå med min kompis Klara hem. Ska bli kul har inte varit med kompis på minst en månad eller nåt.
 
Jag och Klara på skolavslutningen i somras
 
Mina pållar då? Jo då de jobbas lilla Ness går i Lina mest för orkens skull sen vill man inte ha henne alldeles svettig för hon går på lösdrift och är oklippt.
Candy och Rocky har en minivila nu. Candy väntar på vinterdojjor. Ludde han rids med några dagars mellanrum för att han inte ska glömma vad han lärt sig. Cupid linas och tränas på att stå med sadel mm.
Hobbe och Quest är de som hålls igång mest. Hobbe älskar att dra pulka och bob.
 
Tänk eget ridhus......
 

Kommentarer
- Ylva

Vad fina ni var!!

2012-12-12 @ 11:19:25
Blogg: http://www.ylvablom.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0