2/8 2 ponnys klara

Jag och mamma började med mina 3-åriga ponnys, först Charming
 
 
Idag fick han ha en dressyrsadel på sig men den var så där.
 
Han var mer tjafsig med huvudet idag men det är klart vi kräver mer och mer av honom. Nästa gång ska jag ta snodd på.
Höger galopp som är sååååå jobbig.
 
Sen så fick Caramel komma ut. Trött tjej utan framåtbjudning idag. För en vecka sen idag var hon på sin första tävling :)
 
Hon gör det jag ber om men inte mer.
 
 
Här galopperar vi på i full fart :D:D:D
 
 

Kommentarer
- Isabelle

Härliga bilder! :D

Svar: Tack snälla
Sandra A.W

2012-08-05 @ 21:50:11
Blogg: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0