25/8 Tävlat och groomat liten ponny

Idag har jag och Moa varit i Mölltorp och tävlat i dressyr div III i lag för Mariestad RK. Det var 2 lag från Mariestad och jag och Moa red i var sitt lag.
 
Moa red Lc:1 på 62.22% (trots felridning) och slutade på en tredje plats individuellt och laget blev 2:a
Moa på Nanza i mitten :)
 
Jag red Lc2 och tävlade som vanligt mot bara C-ponnys. Jag vann klassen på 73,21% laget slutade på en 5:e plats.
 
Framridning
 
 
 
 
 
 
Nu är det dags att byta klass för mig och Hobbe så nån annan får ta plats på prisutdelningen. :)
 

Kommentarer
- JennyM

Du är så duktig! Vad roligt! :)

Spännande med dom två nya hästarna och en egen dessutom! Håller tummarna att det går bra nu då :)

Svar: Tack. Ja jag hoppas att min egen Ludde blir bra och blir 2-åringen Cupid bra och det funkar får jag kanske rida den också :)
Sandra A.W

2012-08-27 @ 12:24:56
Blogg: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0