24/8 Nu vet jag

Nu vet jag hur jag ska träna Quest i skänkelvikningarna. Han måste bli lite lägre i formen (han samlar sig lätt) och då kommer benen in mer under honom och han går fram bättre. Idag red jag honom så och vips så gick det mycket bättre :D:D:D
 
 
Hobbe då. Jo denna lille grabb börjar få mycket extra energi som han inte vet var det ska ut så han prövar när vi tränar på tex övergångar. Jag samlar honom och sen så pang rusar han framåt med huvudet i vädret. Han tycker det är jobbigt med samling. Jag måste lära mig att rida honom rätt samla lagom liksom.
 
 
Full fart det gillar Hobbe det !!
 
Jenny skulle kommit idag men icke :( Jag hade laddat för att rida minst 2 kanske 3 st och Mimmi 2 st)
Jag blir så ledsen när det blir så men sånt är livet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0