17/8 Quest

Efter Hobson så fick lille Forlan Conquest gå ett pass också!
 
Så arbetsvillig ponny! Jag märker att han måste få en genomgång av tänderna snart igen. Han fick ju det förra veckan innan SM så tandläkaren kunde inte göra allt som behövdes pga att jag skulle tävla.
 
 
 
Gjorde några skänkelvikningar idag och jag kan väl säga att hälften var ok. Åååååh att det aldrig lossar. Ibland önskar jag att jag hade 1,5 meter långa ben så han måste lyssna när jag trycker till. Mamma säger att det kan ha med min motorik att göra också, det kan det väl aldrig va ;);)
 
Skrittpiruetterna gick bättre idag! <3
 

Kommentarer
- linda

jättefina ponnys du har! :)

titta gärna in på min blogg och skicka en kommentar om du vill! :)

Svar: Tack
Sandra A.W

2012-08-19 @ 12:26:30
Blogg: http://lindaodixie.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0