11/8 Startar prel. kl. 15,19

Startar preliminärt kl. 15,19 idag.
 
Nu värmer vi :D
 
 

Kommentarer
- issa ^.^

Hej! Du är så duktig!! Lycka till!! Enligt mig är du den bästa på av alla där!! :D <3
//Isa,Ariba & Mr.Rocky :)

Svar: Åh du är så snäll. Nästa år åker vi ihop ;) <3<3<3
Sandra A.W

2012-08-11 @ 15:16:55
- Sarah F

Följde tävlingen på internet, vad duktig du är Sandra!! Väldigt fina procent, tänk på att du utbildat honom själv och kommit ändå till sm!! Flera av de som blev bäst placerade har köpt färdigutbildade ponnyer för hundratusentals kronor som ridits in och utbildats av ryttare som tävlar svår klass. Stort grattis till fina resultat! Synd att jag inte kunde komma, får bli nästa år istället ;) Kram

Svar: Tack!!! <3<3<3Jag önskar du kunde varit med. Det var så roligt. jag blev 11:e ekipage av 14 st när de lagt ihop :D:D:D
Sandra A.W

2012-08-11 @ 16:31:21

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0